fredag 20. juli 2007

Nedtellingen er startet:=)

Dagen startet slik den har gjort denne uken. Frokosten ble brukt til en økt med presisjonstrening på sitt, stå og ligg. Jeg har nå laget meg en treningsplan for de neste 11 ukene. Håper å ikke møte på alt for mange utfordringer som vil ta for mye tid, tid som jeg ikke har.
Møtte Bodil og Anette i dag til nok en flott og motiverende treningsøkt.

Mitt fokus nå er på hold fast alle variasjonene, kryp og kvalitetssikring.
Startet med kryp foran meg der jeg jobber med å fjerne targetsticken, fikk noen gode repitisjoner på den. Noen tenker kanksje hvor starte med kryp som man bør ha lavt stress nivå på. Noen dager trenger vi litt høyere stress nivå på krypen har vi funnet ut.
Så tok jeg hold fast i utgangstilling , komme i utgangsstilling og under bevegelse. Det gikk veldig bra, men hun fikk to ganger der hun slapp apportbukken. Kanskje ble det for lavt b. frekvens .

Tok noen rep på rygge i firkant. Første gangen rygget jeg litt for fort så Natasha gikk skjevt. Saknet farten min da gikk det bedre. Vi har ikke jobbet med å øke farten på ryggingen enda.
Kvalitetssikret vendinger, det gikk veldig bra.

I dag filmet Bodil meg noe som er utrolig lærerikt. Har ikke fått sett på det enda, men gleder meg til det.

Nok en flott treningsdag.

Kvelden gikk med til å øvelses kjøre med Malena til Voss i hennes nye bil. Hun skal kjøre opp på Voss i september og trengte litt trening der oppe. Hun er utrolig flink å kjøre, kjører behagelig og jevnt. Hun nevnte at hun ville trene på selve oppkjøringen med "sensor", Noen som melder seg?
Kerstin & Natasha

Ingen kommentarer: