onsdag 11. juli 2007

En bra treningsøkt:=)


På tur på Gullfjellet:=)
Oj det var lenge siden jeg har blogget. Men trent har jeg gjot selv om det har ligget dødt her.

I dag møttes Anette, Bodil og jeg til en treningsøkt.
Vi jobbet med hopp over hinder, der vi skull bevege oss ut til siden. For oss ble det ikke noen god økt på den øvelsen. Natasha var veldig opptatt av noen godbiter som vi hadde mistet på bakken. Og var veldig lite fokusert på mine godbiter. Men fikk til noen repitisjoner som gikk bra.
Så jobbet vi litt med vendinger på stedet, føler meg fornøyd med de. Men når jeg vender til venstre er jeg litt kjapp i vendingen, det gjør til at Natasha må rette seg inn litt. Jeg blir også litt ustødig på bena slik at jeg får en liten bevegelse på foten som blir et signal om at vi nå er i gang igjen. En liten tjuvstart. Når jeg var litt roligere i min bevegelse gikk det veldig bra.

Gode øyne som ser på og gir gode konstruktive tilbakemeldinger hjelper på :=). Vendinger til høyre er bra syns jeg, følger foten min veldig bra og setter seg rett ned utgangstilling.

Så jobbet jeg litt med steg til høyre og venstre. Steg til høyre er jeg veldig fornøyd med. Til venstre beveger hun bakparten utover. Det hadde med hvordan jeg plasserte beina mine. En liten justering/ forandring på forflytningen på beina mine så løste det seg også. Dette skal vi jobbe videre med hjemme.

Sitt under baklengs marsj gikk bra. Stå under baklengs marsj strevde vi litt med.

Det som gjør meg litt små stresset er å få flyt på alle ferdighetene.Problemet er tiden. Men jeg er veldig opptatt av å gjøre det skikkelig og ikke la dette presset ta overhånd. Jeg er en liten perfeksjonist( elsker å jobbe med det) og det tar jo tid.

Ellers har vi jobbet mye med kavlitetssikring av ferdigheter vi har flyt på. Vi har jobbet med kryp, leking, rygging og sikkert noen andre adferder som jeg ikke husker akkurat nå. ( det jo tross alt nesten en mnd tilbake i tid:=))

Ser at vi har ikke helt klart å følge skjemaet vårt. Og slik er dt jo hvois en møter på litt utfordringer litt ekstra tid her og der så ryker skjemaet.

Vi går på med godt mot. Sommeren er ikke slutt enda:=)
Iallefall er det godt å vite at man har gode treningskompiser.
Kerstin &Natasha

Ingen kommentarer: