torsdag 19. juli 2007

Fellestrening

Bergen i sommer vær igjen, herlig. Bodil, Anette og jeg møttes til en felles treningsøkt.

I dag trente jeg på hopp over hinder , der vi flyttet oss ut til siden. hadde vel ca 2,5- 3 meter ut på siden, hun klarte det veldig bra. 100 % riktig.

Så tok jeg en økt på hold fast, vanlig apport. Hold fast i bevegelse og i ro. Plukket opp fra bakken noen ganger. Så tok jeg frem metall apporten. Der hadde hun noen gode, så begynner hun å vibrere litt. Jeg valgte å vente med å klikke til hun holdt i ro. Har ikke jobbet så veldig mye med den , og det er lenge siden sist. Kanskje jeg skulle ha gått tilbake på kriteriene å klikket når hun har munnen over? Vi diskuterte det litt frem og tilbake. Jeg kommer i allefall til å jobbe mye med den i fremtiden.
Så jobbet jeg litt med skritt til høyre og til venstre. Høyre er jeg fornøyd med , må bare få flyt på den.Til venstre går det også veldig bra nå. Har funnet ut hvordan beina mine skal plasseres slik at jeg ikke presser henne skeivt ut.
Helt på tampen tok jeg en økt med rygging med vinkel avsluttet med to ganger hele firkanten. Var veldig fornøyd med den.

Det var en god terningsøkt som jeg er veldig fornøyd med. Mange gode diskusjoner. Flotte treningskamerater.

Kerstin & Natasha

Ingen kommentarer: