mandag 28. januar 2008

Den gode leken utvikles......

Steg for steg. Jeg har vært flink å jobbet med leken hver dag og det gir resultater. I går kom lekelydene når vi jobbet med leken. Jeg var en smule kry:=) Det er også veldig kjekt at andre kan se at hun er blitt mer giret på leken. Det var veldig hyggelig tilbake melding i går:=9
Natasha må ta - dra i leken i flere forskjellige situasjoner.

  • Før hun går ut av bilen
  • Før hun går ut av huset
  • Før hun blir sluppet løs
  • Før en treningsøkt
  • Etter en treningsøkt
  • Bare leker økter der vi har det gøy
  • Ellers prøver jeg å trekke frem leken før hun oppnår andre goder hun har lyst på.

Ellers er disse felles treningene gull vært. Det å observere og gi konstruktiv tilbakemelding til hverandre gir en et godt løft:=)

Jeg har jobbet en god del med kvalitetssikringen denne uken som har gått. Spesielt på apportbukken. Vanlig apportbukk, stor apportbukk og metall apportbukk. Grepet er blitt forbedret og sikrere. Vi kvalitetssikrer stillingsforandringene også. De begynner å se bra ut. Vil nok legge litt mer perfeksoneringsjobb i sitt fra stå. Men de siste øktene ser jeg en forbedring.

Har vært flink å lage meg treningsplan og holdt meg til den når jeg trener. Og det gjør at treningsøktene blir bedre, jeg vet nøyaktig hva jeg skal trene på.

Ny uke med nye muligheter. Ha en fin uke alle sammen:=)

1 kommentar:

Siv sa...

Så bra, du er utrolig flink til å jobbe målbevisst Kjersti!