søndag 3. februar 2008

Kurs start!

I går startet jeg opp et grunnkurs. Det skulle være på Osterøy. Kan vel kanskje ikke si at værgudene var på vår side første dag på kurset. Det snødde tett når jeg kjørte utover og glatt var det også. Frøs på vinduet og vindusviskerne, så jeg nesten ikke så hvor vegkanten var. Skulle møte de i bunnen av "fjellet". To friske kjekke jenter. Vi kjørte oppover veien som var både svingete og smalt. Ble en liten stund optimist og tenkte at vi skulle komme oss helt til topps ,bilen begynte å spinne i siste sving ,men vi måtte nok rygge og gå oppover i steden for. Der møtte jeg en frisk og hyggelig gjeng. Må si jeg ble imponert av gjengen altså:=)

Det var en engasjert og hyggelig gjeng. Vi vasset i snø når vi skulle ut å trene. Det ble uten tvil litt amputert, men de var utrolig flinke. Gleder meg til neste kurs dag med de.
Det ble en sen ettermiddag før jeg var hjemme .
Dagen i dag har blitt brukt inne til å bake fastelavensboller til familien. Ikke noe fristende å gå ut . Det regner og blåser ,det er bare slaps ute.
Prøvde å filme når Natasha gikk på klossen tidligere i dag, men det ble dårlig kvalitet, gjør et nytt forsøk senere:=)
Reiser på fellestrening i kveld.

Ingen kommentarer: