onsdag 13. februar 2008

Leken tar form:=)

Her kommer jeg mor!
En liten stopp på toppen og nyter utsikten




Det har vært en travel tid med mye jobbing i det siste. men det er faktisk ganske så kjekt.

Det blir litt mindre trening da for døgnet har bare 24 timer. Men to effektive økter pr dag blir det før og etter jobb:=)
Vi har hatt hovedfokus på leken , som faktisk begynner å ta litt form her. Og det er kjempemoro.

Fra vi begynte før jul og til nå så har vi kommet et godt stykke syns jeg. Når de erfarne snakker om at en må ha tålmodighet det tar til, prøver jeg å lytter på det. Det gir iallefall motivasjon når man ser de små skrittene i rett retning.

Vi har introdusert leken i flere forskjellige miljøer og hun tar den og drar. Vi har fokusert på at hun skal dra over lengere tid uten å slippe leken.


Vi hadde oss en kjempegod treningsøkt med Bodil på mandag. Det var utrolig kjekt å se Natasha så tent. Vi trente på leken, innkalling med stå.
Og til slutt jobbet vi med delmomentet dekk under marsj. Hun hadde noen råe ned dekk. Hun stupte inn i dekken.


Ellers har det vært liten tid til tur, men heldigvis har jeg en flink familie som hjelper til når det er travelt:=)

Men i dag fikk vi oss en deilig tur i deilig sol og vår temperatur:=) Det er rekreasjon å gå i naturen og bare la tankene fly av gårde. Man ser det så smått begynner å våkne til liv i naturen igjen og det er helt fantastisk.


Niklas fikk akvariet før jul og det er så utrolig koselig å legge seg på sofaen og bare kikke på fiskene som svømmer rundt. Han har hatt mange fisk som har ynglet. Etter et godt råd vi fikk i Zoo butikken har vi laget et rede av stein røys. Og pr i dag har han fem nye små yngel og en som er blitt ganske stor.
Her ser dere litt av stein røysa der yngelen storkoser seg.

Ellers har vi fått Susan Garretts film Crate games. Og jeg bare gleder meg sånn til å se den;=)

Ingen kommentarer: