fredag 4. mai 2007

En flott uke nærmer seg slutten:=)

Onsdag var Kristine og jeg på Gullfjellet, vi gikk til redningshytten. Både Kira og Natasha var med. Var litt spendt på om dette kom til å bli tøft for Kira. Vi lot henne bestemme tempoet. Det gikk veldig bra oppover.


Kristine hadde med primus og vi stekte lapper :=) Det var mange som ble sulten da de gikk forbi oss. Det smakte kejmpegodt. Ja da det falt litt på de to firbente også.
Så var det tid for og gå ned det tålelig bra for Kira, hun slet litt i de verste bakkene. Jeg regnet vel med at jeg kanksje kom til å ha en hund som var stiv og hadde vondt om kvelden. Men det hadde jeg ikke faktisk. Det var så deilig å se at hun klarte en slik tur.
Resten av uken har jeg trent på sitt - stå, dekk - stå. Komme i utgangstilling med apporten, bevege seg i fart med apporten, plukke opp apporten kryp og plukke pinner. Det har vært mange bra økter. Men slet litt med dekk og sitt. Fikk et godt råd om å ikke være så kjapp på tommeltotten . Og det fungerte veldig bra. Tvilte ikke på at det skulle fungere, det har fungert bra før, men trengte en liten påminnelse:=)
På krypen ble det litt mye høye hopp med baken. Må jobbe masse med korte forflyttninger og når hun er litt sliten. Ellers var jeg jeg veldig glad for at apporttreningen gikk så bra.
Kerstin & Natasha


Ingen kommentarer: