mandag 30. april 2007

Herlig vårvær i Bergen

Øktene i dag har vært helt fantastiske. Kan si at jeg har fått en ny hund igjen. Ferdig med løpetid og forhåpentligvis innbilt for denne gang og siste gang.

Vi har trent på apportbukken som har ligget brakk en stund pga at Natasha ikke har syntes den har vært noe særlig gøy. Jeg har senket kriteriene og belønnet med den aller beste godbiten, uten at hun har syntes den har vært noe gøy. Hun har faktisk bare snudd hodet vekk og ville ikke tatt den. Jeg har grublet litt på den, men når kriteriene var helt enkle og ikke det hjalp, fant jeg ut at den får ligge litt.
Men i dag var den virkelig interesant for henne. Vi jobbet med utgangstilling og det gikk utrolig bra syns jeg.

Vi trente rygging og vendinger, var også fornøyd med den. Jeg måtte faktisk vente med den til på slutten av økten fodri hun var så ivrig. Det er lenge siden jeg har måttet tenkt på at enkelte øvelser tar vi når hun er sliten.

Vi har også trent på dekk og sitt, og der begynner jeg og bli bra fornøyd.

Vi avsluttet med kryp i dag også og det gikk bra.

En dag med små økter som jeg er veldig fornøyd med. Vi jobber med dra leken innimellom øktene.


Kerstin & Natasha

Ingen kommentarer: