søndag 22. april 2007

Hjemme igjen fra USA

Hjemme igjen etter 17 fantastiske dager i Florida. Vi har vært i Daytona Beach, Orlando og St Petersburg. Det har vært opplevelser og nye inntrykk fra tidlig morgen til sein kveld. Vi har besøkt 5 parker. Sea World, Island of Adventure, Magic Kingdom, Magic Kingdom og Thypon Lagoon som er en badepark. Vi var på alligator tur og båt tur for å se på definer ute i det fri. Vi besøkte Daytona Speedway bane.

Min favoritt var nok Sea World og showene med spekkhoggere og delfiner. Ungene hadde litt vanskelig å trekke frem noen favoritt, men likte alle berg og dalbanene og bade parken som hadde verdens største tillaget bølge på ca 2 m. Til og med mor var i bassenget med bølgen.



Ser dere nøye etter ligger det en alligator bak buskene.

Godt dette ikke var en ekte en:=)


Tøffingene!!


Showet " Believe" Utrolig flott show. Vi så det to ganger:=)





Dette bilder er fra showet med delfinene.




Daytona Speed way.


Her er hele banen!



Ungenes store favoritt innen berg og dal bane. Hulken .
Her ser vi utskytingsrampen så gikk det rundt og rundt og opp og ned og ned og opp......
Mor blir svimmel bare ved å skrive, med andre ord jeg tok den ikke!!
Her ser der en del av den ca halve banen.
Gledet meg veldig til å komme hjem til hundene og katten. Alle dyrene har hatt det helt topp . de har vært en uke hos en venninne og en uke hos ei anna ei. Natasha fant seg ei venninne i Fam og Pusen Simba hadde funnet seg kjæreste:=)
Gledet meg villt til å få Natasha hjem igjen, som skulle være ferdig med innbilt. Men skuffelsen var stor da hun igjen hadde fått løpetid, bare 13 uker etter sist løpetid. Fjerde løpetid på ett år etterfulgt med innbilt drektighet:=(
Ringte dyrlegen og fikk time. Hun anbefalte opperasjon, som hun sa hun har gått med hormon rus i ett år nå. Så 6 juni skal hun under kniven. Håper man har valgt riktig. Men kjenner på meg at jeg ikke orker å ha en hund som er laber hele tiden.
Ellers er vi kommet i gang med treningen igjen. Det var veldig godt selv om Natasha er en smule laber. Men vi tar små økter og det fungerer bra.
Kerstin









































1 kommentar:

__________________ sa...

Grattis med ny hjemmeside!! Kjempe flotte bilder! Kjekt å få se. Skal si jeg er litt misunnelig på delfinshowet! Det kunne jeg godt tenkt meg å sett en gang! Sees på torsdag da! Klem