onsdag 10. september 2008

En lang og velfortjent sommer er over=)

Heisan=)

Ikke vært så flink på denne fronten ... men det har sine grunner. Uten at jeg skal komme innpå de her.

Det er mye som skjer fremover nå. En del kurser som jeg skal holde og en del kurs som jeg skal gå på selv. Det er alltid like spennende med nye instruktører, ny kunnskap :O=)

Etter en lang og god ferie er vi i gang igjen. Må ikke tro at vi har gitt oss for godt... hihihi.. Vi har bare jobbet med andre ting i sommer prøvd å fylle på energi lagrene og kost oss med helt andre ting.
Det blir nok oppdateringer etterhvert.

O=)

9 kommentarer:

Simen sa...

Jeg vil gjerne ha tips om kurs rundtom, hvis det er noe jeg kan melde meg på! :)

TeamBonzo sa...

Hei og hå Kerstin

No er det så lenge sidan sist at eg berre kjem til å reise til byn og stille opp på trappa di og vente til du kjem heim. Håper på mange gode treningsøkter i haust..

Anonym sa...

hei hei
Så kjekkt å ha funnet veien hit til bloggen din :)

klikkertrening og berner - kan det bli bedre ;-) :-D

Anonym sa...

Når en vandrer rundt i blogg verden kommer en av og til over nye blogger. Jeg var på vei inn i den andre bloggen din, da jeg fikk øye på Berner Sennen hundene. Det er mange år siden jeg hadde Berner Sennen, men de var min store hobby og lidenskap en gang, derfor havna jeg her isteden.

Anonym sa...

japp jag har berner sennen och kelpie, lagt ut nya bilder på den trefærgade i dagens blogg :)

Malmkakan sa...

Hej! Hittade din sida via en svensk blogg Galleri hönshuset. Blev tvungen att besöka din sida. Vi har en berner sennen. Underbara hundar! Vår tiks pappa var från Norge, närmare bestämt Trondheim. Gå gärna in på min blogg har ett ganska färskt inlägg om vår Zelda.

H A N N A S - F O R M sa...

Tusen tack för din fina hälsning! Så söta hundar...ska kika lite mera!

STOR kram och ha en trevlig helg!
Hanna

Två systrar sa...

Tack för fin kommentar om våra kakor!! Vilka fina hundar du har!! Vi hade en boxer när vi var små:-) Kram C&M

Malin sa...

Utrolig imponerende!
Er det for sent å begynne når de er 2,5 år??

klemmer Malin