mandag 27. august 2007

Nok en kurs helg over.



Nå er vi kommet hjem igjen fra Oslo. Jeg fikk med min kjære datter til Oslo denne gangen. Vi ankom Oslo torsdag. SørNorge lå badet i sol og sommer fra Bergen til Oslo.
Vi kjørte en tur til Vestby fredagen, eller brukte vi dagen til å slappe av i parken utenfor hotellet.
Fredag kveld var det Tag Teach med Emelie Johnson Vegh och Eva Bertilsson, det var en interesant og lærerik kveld. De førte ann helgen med agility også. Der vi jobbet veldig mye med handling . Det ble praktisert med oss tobeinte . Grunnferdigheter i agility fikk vi også en gjennomgang i. Der jobbet vi med hundene vår
Her jobber vi med grunnferdigheten gjennom

Morten sjekket oss i grunnferdighetene, og jeg besto.:=):=):=)
Natasha fungerte relativt bra i helgen noe jeg er utrolig glad for.
Dette har vært en utrolig kjekk og lærerik helg.
Når man tenker igjennom denne helgen og de andre helgene føler man seg ganske ydmyk over å få være en del av dette miljøet, og alt som man skal lære.
Malena kjørte hele helgen og hun kjører så utrolig bra, både lang kjøring og by kjøring at jeg kan ikke annet enn tro at hun vil stå når hun skal kjøre opp igjen.

Kerstin & Natasha.

Ingen kommentarer: