torsdag 16. august 2007

Vi har " landet" etter en uke på Sølen.

Nå har vi "landet" etter en uke på Sølen. En uke som var full av frustrasjon for min del, men det overskygget ikke all læring heldigvis. Det var en utrolig lærerik og interesant uke. Der vi trente stort sett på rundering. For min del ble det utrolig mye praktisering i figurant arbeid. Det var kjempekjekt og hyggelig oppgave . Og ikke minst det er en utrolig viktig jobb i runderingstreningen. For Natasha og meg ble det ingen fremgang, heller det motsatte. Men jeg prøvde å holde motet oppe.
Natasha fungerte overhodet ikke i det hele tatt. Mange tanker for igjennom hodet mitt, er hun syk?, er det miljøet? . Jeg vet ikke hva det var eller er. Nesten en uke hjemme og hun er ikke i topp form her heller. Har hatt noen glimt der jeg har følt hun har vært lik seg selv. Har vært til dyrlege med henne og tatt noen prøver. Det tar fra en uke til to før svarene kommer.
Vi forsøker å motivere oss til å trene litt hver dag. Men når hunden ikke er med blir det vanskelig.
Om under en uke er det kurs i Oslo. Håper tingene bedrer seg til da.

Ingen kommentarer: