lørdag 10. november 2007

Opprykk til kl 2 :=):=):=)



I dag har vi vært på Stord og gått kl 1.
Ble nr 1 og fikk 176 poeng. Mye positiv tilbakemelding fra dommeren. Er veldig fornøyd med dagen i dag:=).
Har brukt de siste to ukene på treningen mot denne konkurransen, og har dermed ikke hatt tid til å trene konkurransetrening. Man ser hvor viktig det er å strekke ”strikken”
Dette var jeg klar over før vi reiste , men valgte å ta sjansen, og vi lyktes i dag.
Nå blir fokuset kl 2 fremover. Når jeg starter der vet jeg ikke enda, men før sommeren er målet mitt.


Visning av tenner 10

Fellesdekk 2 min 10

Lineføring 9
Fri ved fot 7
Dekk fra holdt 9,5
Innkalling 8,5
Stå under marsj 9,5

Fritt hopp over hinder 8

Helhetsinntrykk 9,5

____________________

Total poeng sum 176


Plassering: 1/ 8

1 kommentar:

Just a Little Vintage sa...

GRATTIS MED OPPRYKK TIL KL 2! Tjoho=)!! KJEMPE BRA!! Er så stolt av dere!! Gleder meg til te-tyten vi skal ha!! Grattis igjen, Kerstin! Det var vel fortjent!!!

Stor klem fra Pia!!