fredag 2. november 2007

I gang igjen med trening!

Det har vært en tøff periode for meg i det siste, der det meste har fått ligget stille. Med gode venner som støtter deg så er jeg nå igang igjen med trening! Deilig!!!

I går var jeg ute hos Bodil og vi hadde oss en veldig god treningsøkt. Jeg kjørte igjennom hopp over hinder, en gang der Natasha hoppet før kommandoen. Tipper det var litt testing. Så kjørte vi igjennom stå under marsj, den satt som bare det. Innkalling fra sitt, Natasha kom som hun aldri før har gjort. Jeg var faktisk ganske imponert over henne:=) Og til slutt Dekk fra holdt. Den var også knall bra.

Så tok jeg litt fri ved fot og det gikk også veldig bra. Vi trente på vendiger til høyre og venstre, helomvending og fartsforandringer. Til slutt tok vi en felles dekk. Den kommer jeg til å måtte trene en god del på de nærmeste dagene.

Etter mange nedturer de siste ukene, fikk jeg en kjempe opptur i går Det var en deilig følelse å reise hjem etter en meget hyggelig ettermiddag- kveld i går.

I dag har jeg fortsatt treningen. Kjørte i gjennom hopp over hinderet. Hun vegret seg et par ganger , jeg valgte å baklengskjede den på nytt. Og ops jeg hadde faktisk klart å legge på en planke for mye. Etter det gikk hopp over hinderet veldig bra. Stå under marsj fungerte supert. Innkallingen , måtte jeg også baklengskjede på nytt. Jeg tar bare maks 3-4 repetisjoner på innkallingen i en treningsøkt. Dekk fra holdt fungerte også bra .

Så fikk jeg trent en del på felles dekk, vi jobbet oss gradvis opp til 1 min i dag. Veldig fornøyd med det.

Nå er det bare å jobbe veldig systematisk frem over så ser vi hva som skjer de nærmeste ukene.
Jeg ser om jeg rekker å baklengskjede de siste øvelsene eller om det blir "kvasikjede".

Ingen kommentarer: