mandag 21. juli 2008

En uke i Hemsedal.

I forrige uke var vi i Hemsedal. Jeg ble tidligere i år spurt om jeg vile holde kurs for Rettriver klubben, noe jeg takket ja til.
Jeg både gledet og gruet meg i forkant. Og det på pga v at jeg ikke har holdt ukes kurs før. Man gjør seg noen tanker om kan mestre dette. Når jeg nå har fått gått igjennom uken min så føler jeg meg rimelig fornøyd med jobben min.
Hele familien var med opp! Far i huset la planer for hva de skulle gjøre når jeg var opptatt. Og jeg la planer for kurset. Og de har gjort masse kjekke ting. De har bla kjørt firhjuling og sett på bilcross. Og de har kost seg med fine turer. OG må ikke glemme mini golfen. Mikael ble en skikkelig reser på golfbanen.
Vi ankom søndag og ble godt tatt i mot når vi ankom.
Etter info møte gikk hver gruppe til sitt tildelte rom og fikk snakket med sine kursdeltagere.
Min egen klubb har i flere år vært med å hjulpet til på agility stevner, så en del fjes har man sett etter hvert.
Og få muligheten til å bli kjent med en del av de fjesene en bare har sett før syns jeg var veldig kjekt.
Mine deltagere var utrolig kjekke, hyggelige og entusiastiske.
De legger også mye vekt på det sosiale. Det skal være en blanding av kurs og ferie. Jeg syns de har fått til et kjempearrangement.
Og en ting jeg merket meg med en gang, det er egenskapen til å innkludere nye mennesker på.
Det har vært en kjempe koselig uke, med kjekke utfordringer på kurset og mye sosialt samvær.
Og latter musklene er blitt godt trimmet i løpet av uken.
~~
Her er et bilde fra en kveldaktivitet.

Mor glemte å bruke kamera der oppe , så det var ikke mange bildene som ble tatt desverre.
Lørdag kveld var det avslutning med festmiddag og diplom utdeling.
Hver gruppe hadde sin underholdningsbit. Hvor min gruppe slevfølgelig trente/klikket meg rundt for å finne gaven. Ikke bare en men tre stk. Underveis var det også ett par drikke pauser , med noe godt i drikkekaret:=)
De gjorde en god jobb må jeg si, jeg kom frem til målet:=)
Tusen takk alle sammen for en flott uke:=)

4 kommentarer:

Helen sa...

Det hørtes ut som en veldig koselig uke :)
Ha en fortsatt god "klikker"-sommer!

Vala sa...

Igjen, tusen takk for en meget lærerik uke damen! Håper du koser deg med "Venneboken" :)

Prinsesse Elin sa...

Jeg har kjøpt mine på en hobby butikk. Du spør bare etter slik papir som man printer på for å øveføre på klær. Så velger du om du skal ha papir for mørk eller lyst stoff( jeg bruker lyst). Finner et bilde du vil printe og legger et ark i printeren. Bruksanvisning følger med somregel. Lykke til:O)

TeamBonzo sa...

Hei Kerstin

Det var nok eit supert kurs kjenner eg deg rett. Stå på
Hilsen ditt største fan..