torsdag 19. juni 2008

Lydighetsleir avlyst for min del:=(

Bildene er tatt en sein kveldstund jeg kom hjem fra jobb med mobilen min:=)


Ja så ble det desverre ikke noe lydighetsleir hos Fanny for min del. Per sitter i møter om dagen for å skaffe oppdrag på jobben. En del av disse møtene er lagt til uken som jeg skulle på leir hos Fanny. Så av hensyn til ungene og den lille ferien vi har sammen i år så måtte det bli sånn desverre.


Jeg er ganske lei meg, men fast inntekt må nok gå foran.


Det har vært en hektisk vår og forsommer hos meg, så treningen har gått litt tregt. Men fra neste uke er skolen fri og det blir mye roligere. Da er planen min å komme godt i gang igjen.


Så får jeg bare se fremover å håpe jeg får en ny sjanse til å være med på lydighetsleir:=)

3 kommentarer:

Emmeline sa...

Så koselig at et nytt bekjentskap har tittet innom bloggen min:) Så kommer jeg innom og ser at du er en hundeentusiast...Så gøy. Denne bloggen skal jeg vise til min søster som også er hundeentusiast, selv om hun bare har en sånn miniatyrpuddel--som nok må sies å være ganske dårlig i nervene...Men lydig det er han heldigvis, hehehe.
Ha en god helg og takk for koselig hilsen på bloggen:) Synd det ikke ble lydighetsleir på deg i denne omgangen, sjansen byr seg forhåpentligvis igjen etterhvert.

Anonym sa...

Så trist at du ikke kommer deg på kurset du hadde gledet deg slik til. *klem*

Våren har bare forsvunnet i en fart. Det er da endelig godt at sommerferien er oppfunnet, og at vi da kan få tid til å trene litt ekstra.

Ønsker deg en flott sommer!

Klemmer fra din venninne, Kristine

Nygammalt sa...

Vad mysigt de ser ut att ha det.
Önskar dig lycka till med träningen och att ni får njuta av ledighet tilsammans.

Kram.