onsdag 9. januar 2008

Travel uke, liten motivasjon.

Det har vært en travel uke dette, mye som skulle ordnes innen jobb og årsmøte i klubben.

Verre har det vært med motivasjonen. Det har vært kjempetungt å få til gode treningsøkter. Vi har egentlig innsett at det gir dårlig resultat å trene når motivasjonen er så dårlig.
Vi har brukt tiden til turer og kost oss. Hatt små økter med metall apport, "fellesdekk" med skjult fører, vi har trent inne. Vi er nå kommet opp i 3,5 min, målet er 5 min.
Vi har jobbet med å fin pusse på vendinger med og uten holdter. Vi har også jobbet en del med stillingsforandringer.
Vi trener også bakpartskontroll, der Natasha skal rygge fra meg i front. Det var skikkelig gøy.

Vi håper og tror (jeg vet)at motivasjoen kommer tilbake for fullt til helgen. Da skal vi på kurs og vi gleder oss enormt. Vi skal på Konkuranse lydighetskurs med Fanny Gott. Jeg bare vet at dette kommer til å bli en utrolig flott helg:=)

Vi får nyte stormkastene med regn , sludd og haggel og lade opp til helgen:=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og takk for sist. Årsmøtet gikk kjempebra, synes jeg. Du var så flink, att!!!! Takker så mye for helsinga i gjesteboka, håper det er ok at jeg linket deg i min hjemmeside..

Mai-Linn, Luna og Winca i
Osterfjorden kennel.

Siv sa...

Nå er vi spente på hvordan kurset gikk!