tirsdag 12. juni 2007

Det går bra med Natasha:=)

Natasha kom seg fort etter operasjonen, hun var i god form allerede torsdag. Hun skulle gå på diettfòr fra dyrlegen eller loff, ris og fiskeboller. Jeg valgte selvlaget:=) Handlet inn fiskeboller, loff og ris. Men Natasha ville ikke ha noe av delene, prøvde alle variasjonene, men nei ikke noe falt smak. Prøvde loff med alle mulige variasjoner av pålegg. Kira var heldig iallefall for det meste gikk ned hos henne:=)
Kunne det være varmen , ikke vet jeg.
Søndag var jeg litt fortvilt, hun hadde ikke spist noe. Var ute å hamstret leverpostei i alle mulige variasjoner. Bestemte meg for å gi henne vanlig fòr med leverpostei i. da spiste hun noen fòrkuler.
Siden det har hun spist litt mer for hver gang.

Ellers har det bare blitt korte lufte turer i det siste. I dag er temperaturene mer levelig for de firbente så jeg gikk litt lengere i dag. Kommer til å øke turene litt for hver dag når hun er i så fin form.
Kanskje litt trening etterhvert også:=)

T-skjorten er blitt en vane for Natasha, når vi har vært på tur stiller hun seg opp for å få den på igjen. Det var nok litt mer styr da Kira måtte bruke den, når hun ble operert.



Mandag tar vi stingene, gleder meg til å komme i gang igjen med hverdagen og ikke minst treningen vår.

Kerstin & Natasha

Ingen kommentarer: